Preskoči na glavno vsebino

FOTO: Kronometer Tišina - 2014

Nekaj fotografij iz včerajšnjega lepo organiziranega kronometra - 2.  kronometer občine Tišina 2014 Pokal vožnje na čas Slovenija - amaterji/masters/ženske


Trasa dirke je bila krog v dolžini slabih 5km - večinoma popolnoma ravna vendar z ponekod zelo močnim vetrom. Prevoziti je bilo potrebno 3 oz 2 kroga.

Sam še nimam "koze" zato sem uporabil obstoječi testni cestni drikalnik PULSE LITE by LebenBikes 
Najvežja težava je bila sedežna opora, ki ni omogočala sedeža pomaknjenega bolj naprej - tako sem zamenjal sedež z bolj trdim in malo daljšim iz svojega MTB. Krmilno oporo sem zamenjal z krajšo 90mm (za klasično cestno vožnjo imam dolžino 110mm) - podaljške aerobare sem si sposodil. 
Vendar je to vseeno daleč od občutkov, ki jih nudi pravo kronometersko kolo (ko je nastavljeno optimalno).
Se je pa odlično obnesel prednji obročnik debelejšega profila Kavitec 5.6C KLIK! in testni zadnji DISK
Zaradi debelejše in bolj okrole oblike je v bočnem vetru stabilnejši zaradi manjše razlike nadtala/podtlaka. 


Absolutno najhitrejši na progi - Guček Andrej (BikeRepublic), Lovše Matej (TušMobil), Tekavec Gregor (TušMobil) 
Pri ženskah - Dolinar Nina (BikeRepublic), Godec Andreja (BTC City Lj), Šimenc Laura (KD Alpe)

REZULTATI po kategorijah KLIK!

Za večje slike KLIK! nanje - povezava do galerije KLIK!







































































































































Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...