Preskoči na glavno vsebino

KaviTec GOLD edition wheelset - H plus SON Archetype & BARTIME



H PLUS SON ARCHETYPE je vrhunski cestni obroč, ki po masi (odzivnosti) parira bolj znanim Eurus/Shamal oz. Fulcrum R0 in R1 (teža obroča cca 470gramov)

Debelejši profil (24mm) zagotavlja okroglejšo obliko pnevmatike - to pomeni boljši oprijem v zavojih in zaradi širše stične ploskve pri nižjem tlaku enak kotalni upor. Zaradi nižjega tlaka v pnevmatikah je taka vožnja tudi udobnejša.

Pesta BARTIME ceramic veliko doprinesejo k togosti obročnikov. Prednje pesto ima dva; zadnje pesto pa kar pet hibridno keramičnih ležajev.

Vse skupaj drži nateznost naper Sapim CX-Ray, ki so ob aerodinamičnih srednje-profilnih obročih logična izbira.

Zlati detajli na pestih in naperah so iz čistega 23-karatnega zlata

Skoraj idealno za Valentinovo:)

Za večje slike KLIK! nanje

foto:Igor Vidic









Slike so zaščitene z avtorskimi pravicami (brez dovoljenja lastnika se jih ne sme kopirati ali kakorkoli drugače razmnoževati)

Set obročnikov bo v naslednjem tednu na ogled v trgovini ŠPICA -ŠPORT Kamnik


LP
Gregor



Komentarji

  1. Ali ni cisto zlato 24 karatno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drugace pa top izdelek, kaksna je cena?

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko bi napisal 24 in ne bi nihče posumil:) Cena seta je 805EUR oz. 725EUR pri plačilu z gotovino (10% popust) - v ŠPICA ŠPORT

    OdgovoriIzbriši
  4. koliko je pa cena brez zlatih dodatkov? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolikšna je teža H plus SON Archetype & BARTIME seta obročev?

    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolikšna je teža H plus SON Archetype & BARTIME seta obročev?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...