UPDATE!
Zadeva se je na koncu odvila v prid lastnika trgovine - pritisk publike na socialnih omrežjih je bil velik in SPECIALIZED se je opravičil lastniku.
Sam "šefe" Mike Sinyard je prišel na "klepet".
VIDEO naložen na FACEBOOK KLIK!
SPECIALIZED je dobil lepo lekcijo, da se ne morejo iti "ko je jači" ampak so pri kolesarkih poslih prvi kupci in bistvo vsega - KOLESARJENJE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zadnje dni je po internetu zaslediti veliko nasprotovanj v primeru SPECIALIZED proti trgovini Cafe ROUBAIX - članek, ki je hitro zaokrožil po medmrežju KLIK!
Težava je, ker Kanadska kolesarska trgovina prodaja obročnike pod imenom CAFE ROUBAIX. SPECIALIZED je zahteval od lastnika trgovine naj ime umakne oz spremeni sicer ga bodo tožili. Koliko možnosti ima mali človek proti gigantom je jasno.
Ta poteza je SPECIALIZED pahnila v izredbno slabo luč arogantnega monopolista, ki brez usmiljenja tolče po malih.
Kako si lahko nekdo lasti neko besedo? Vse očitno leži v lastništvu imena in pri velikem "S" odgovarjajo, da je to poteza zaradi zaščite imena.
Vendar ime ROUBAIX ne vsebuje samo omenjena trgovina. FUJI ima tip cestnega dirkalnika in očitno so imeli dovolj finančnih sredstev, da so se "zmenili" za uporabo.
Ime je SPECIALIZED registriral leta 2007 - označuje pa Francosko mesto, ki slovi po eni najtežjih kolesarskih preizkušenj.
ROUBAIX se imenuje tudi blago uporabljeno za kolesarske drese KLIK!
Tubularji Veloflex KLIK! itd...
Ogromno nasprotovanje opazno na socialnih omrežjih (Twiter, Facebook, forumi...) jasno kaže, da kolesarska industrija ne bi smela biti "Wall Street" ; ampak temeljiti na samem kolesarstvu.
Vendar je denar sveta vladar in tudi tu se ve kdo bo zmagovalec kljub možnemu upadu prodaje SPECIALIZED koles in opreme.
Ustanovljena je tudi fundacija za rešitev torgovine COFE ROUBAIX - potrebujejo 150.000$! KLIK!
Kako se bo vse odvilo bo pokazal čas. Je pa defenitivno trgovina, ki je bila prej povsem neznana dobila vsaj odlično reklamo širom sveta!
Podobna zadeva se je odvila leta 2010, ko je TREK tožil vinarsko podjetje TREK Winery zaradi "ukradene" besede. Niso pa imeli nič proti proti filmu "STAR TREK"
Lp
Gregor
Zadeva se je na koncu odvila v prid lastnika trgovine - pritisk publike na socialnih omrežjih je bil velik in SPECIALIZED se je opravičil lastniku.
Sam "šefe" Mike Sinyard je prišel na "klepet".
VIDEO naložen na FACEBOOK KLIK!
SPECIALIZED je dobil lepo lekcijo, da se ne morejo iti "ko je jači" ampak so pri kolesarkih poslih prvi kupci in bistvo vsega - KOLESARJENJE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zadnje dni je po internetu zaslediti veliko nasprotovanj v primeru SPECIALIZED proti trgovini Cafe ROUBAIX - članek, ki je hitro zaokrožil po medmrežju KLIK!
Težava je, ker Kanadska kolesarska trgovina prodaja obročnike pod imenom CAFE ROUBAIX. SPECIALIZED je zahteval od lastnika trgovine naj ime umakne oz spremeni sicer ga bodo tožili. Koliko možnosti ima mali človek proti gigantom je jasno.
Ta poteza je SPECIALIZED pahnila v izredbno slabo luč arogantnega monopolista, ki brez usmiljenja tolče po malih.
Kako si lahko nekdo lasti neko besedo? Vse očitno leži v lastništvu imena in pri velikem "S" odgovarjajo, da je to poteza zaradi zaščite imena.
Vendar ime ROUBAIX ne vsebuje samo omenjena trgovina. FUJI ima tip cestnega dirkalnika in očitno so imeli dovolj finančnih sredstev, da so se "zmenili" za uporabo.
Ime je SPECIALIZED registriral leta 2007 - označuje pa Francosko mesto, ki slovi po eni najtežjih kolesarskih preizkušenj.
ROUBAIX se imenuje tudi blago uporabljeno za kolesarske drese KLIK!
Tubularji Veloflex KLIK! itd...
Ogromno nasprotovanje opazno na socialnih omrežjih (Twiter, Facebook, forumi...) jasno kaže, da kolesarska industrija ne bi smela biti "Wall Street" ; ampak temeljiti na samem kolesarstvu.
Vendar je denar sveta vladar in tudi tu se ve kdo bo zmagovalec kljub možnemu upadu prodaje SPECIALIZED koles in opreme.
Ustanovljena je tudi fundacija za rešitev torgovine COFE ROUBAIX - potrebujejo 150.000$! KLIK!
Kako se bo vse odvilo bo pokazal čas. Je pa defenitivno trgovina, ki je bila prej povsem neznana dobila vsaj odlično reklamo širom sveta!
Podobna zadeva se je odvila leta 2010, ko je TREK tožil vinarsko podjetje TREK Winery zaradi "ukradene" besede. Niso pa imeli nič proti proti filmu "STAR TREK"
Lp
Gregor
Kavi, imena se ne patentira, registrira se blagovno znamko.
OdgovoriIzbriši