Preskoči na glavno vsebino

GOKISO - in doooolgo nič



Zadnjič KLIK! sem objavil nekaj o pestih japonskega podjetja, ki je uporabilo tehnologijo vležajenja osovine reakcijskih motorjev - ja prav ste slišali. Podjetje je v kolesarskih komponentah uporabilo tehnologijo iz vrhunskih letalskih motorjev (torej vojaško tehnologijo) - čeprav nimajo pojma o kolesarstvu

Večina pest pod imeni TUNE, DT SWIS, CAMPAGNOLO, SHIMANO, CHRIS KING, WHITE INDUSTRIES, ALCHEMY, EXTRALITE, PMP, DASH ... so za kolesarje vroča želja. Cene setov teh pest se gibljejo od cca 200EUR pa do 1000EUR (za set pest). Ponavadi cena raste z nižanjem teže.

OK! - vse zgoraj našteto je proti pestom GOKISO "pet dek zenfa" ki jim ne sežejo do gležnja!
Ne me tepst - pač ste živeli v življenski zmoti :)

Kot prvo - GOKISO pesta so postavila nove standarde pri testiranju vzdžljivosti - in gotovo ni pesta na svetu ki bi zdržalo enako testiranje.

- 100.000km  simulirane vožnje (3 mesece so gnali stroj noč in dan)
- več testov na hitrosti 300km/h! (koliko vrtlajejv je to in katere pnevmatike so uporabili ne testnem kolesu???)

video:


Pa pojdimo naprej. Torej kaj je "point" teh "superdruper" pest?

Prvo je blaženje vibracij - flančne so ločene skozi vzmetno telo od preostalega dela pesta. Tako se vibracije ne prenašajo naprej na okvir - poznamo koliko nas upočasni vožnja po "žaganem asfaltu" ker okvir pride v resnonanco. Menda pesto lahko obremenimo z 600kg!

Drugo so ležaji - top zadeva ki se rola brez prestanka. Prednja pesta imajo 4 ležaje; zadnje pa kar 7 ležajev (klasična pesta 4-5)

video rolanja (10min):


 Vpetje ne privede do deformacije osovine, ker ima pesto na koncih prilagodljive "sferične" matice. Tako se prilagodi obliki vilic (A oblika).

Tolerance izdelave so v rangu 1/10.000 mm!  In seveda uporabljeni so eksotični materiali.

Torej vse super lepo dokler ne vidimo teže pest. Ker lahke zadeve niso vzdržljive in se zvijajo so pesta GOKISO lepo masivno težka. Prednje nekaj čez 200gramov in zadnje okoli 500gramov.
In ker je teža pest statična teža - enaka kot bidon ali banana v žepu; nima velikega vpliva na vožnjo (ima pa vpliv na tehtnico)

Če odštejemo vse zgoraj našteto je pa mogoče najbolj dih jemajoča cena pest!

Koliko stanejo pesta, ki jih je razvilo japonsko podjetje specializirano za reakcijske motorje?

Set pest za cestna kolesa je okoli 1900EUR ; set imenovan SUPER CLIMBER , ki je iz titana in nekoliko lažji  stane okoli 5800EUR

Set cestnih pest GOKISO je okoli 1800EUR


SUPER CLIMBER - titanovo vzmeteno telo - cena za set slabih 6000EUR




Garancija (copy paste):  
 free-of-charge repair : 29 years for hub, 3 times free-of-charge rim replacement during 29 years.

Torej kdor želi jih lahko naroči tu KLIK!  

LP
Gregor




Komentarji

  1. Samo nekaj bi dodal, tudi teža pesta ima vpliv na vrtilno količino, ki ga zahteva celoten obroč, vendar manj kot teža obroča ali pnevmatike. (Pesto se obravnava kot vztrajnostni moment diska oz. valja, obročnik pa kot moment svitka). Tako teža pesta tudi otežuje pospeševanje, pa ne samo zaradi svoje teže, ampak ker se še vrti zraven, 500 g pesto se zna že kar poznati. Verjetno pa so trenje v ležajih povsem minimizirali.
    GOKISO mi deluje preveč vrhunska tehnologija, sploh pa predraga. Privoščili si ga bodo lahko le kakšni zbiratelji, dvomim da bo kaka pro team ekipa vozila to, razen če bodo dobili kot sponzorstvo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam. če bi šli laboratorijsko meriti bi gotovo zaznali razlike med težjimi in lažjimi pesti. Toda bolj je opazna teža uporabljenega traku, ki prekrije luknje obroča ali teža pnevmatike, niplov itd... ker so na dosti večji oddaljenosti od centra vrtišča kot flančne peste (najoddaljnejša točka pest).
    Super Climber mi še delujejo nekako lepo- medtem ko so "klasična" že kar neestetska kljub vrhunskemu finišu - dvomim da bo kdo res kupil. Tudi geometrija flančen ni ravno najboljša (zelo skupaj) za tog wheelset.
    Bomo videli če bo res katera ekipa furala sponzorska pesta :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...