Za lažjo predstavo da grafi okrogle "duše wheelseta" niso izmišljeni.
Prva meritev je "drive side" , ki je bila usklajena na 130kg.
Druga meritev ne "non drive side" kjer je potrebno še kar nekaj dela.
Ves postopek se izvaja večkrat tako, da se napetosti spravijo iz obroča in naper - tako dobimo set, ki bo tudi po eni sezoni vožnje tak kot smo ga prvič nataknili na dirkalnik. In ob maksimalni nateznost obroča dobimo iz celotnega sklopa največ kar nam komponente nudijo (togost, odzivnost, udobnost, trajnost)
VIDEO:
Prva meritev je "drive side" , ki je bila usklajena na 130kg.
Druga meritev ne "non drive side" kjer je potrebno še kar nekaj dela.
Ves postopek se izvaja večkrat tako, da se napetosti spravijo iz obroča in naper - tako dobimo set, ki bo tudi po eni sezoni vožnje tak kot smo ga prvič nataknili na dirkalnik. In ob maksimalni nateznost obroča dobimo iz celotnega sklopa največ kar nam komponente nudijo (togost, odzivnost, udobnost, trajnost)
VIDEO:
Komentarji
Objavite komentar