Preskoči na glavno vsebino

POWERMETER Stages Cycling

To bo dobrodošla novička za vse, ki imajo namen kupiti powermeter ne da bi za to porabili celo premoženje.

StagesCycling je na Interbike sejmu predstavil powermeter imenovan StageONE.

Gre za enoto, ki se jo pritrdi na vse bolj znane aluminijaste gonilke - oz samo na levo gonilko.
Vse skupaj tehta okoli 20g cena pa je okoli 600EUR.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POPRAVEK: 600EUR je sama enota, ki očitno potrebuje malenkost modificirane gonilke - torej če imaš gonilko je ugodno - drugače se cena hitro dvigne! Glej DC Rainmaker link in cenik
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Powermeter STAGE ONE - celoten merilnik tehta 20g in se ga lahko pritrdi na katerokoli aluminijasto gonilko.Cena okoli 600EUR - izdelujejo ga v ZDA

Zaradi majhnih dimezij in načina namestitve ima skoraj ničen efekt na performense dirkalnega kolesa. Točnost meritev je +-2%. Pod pokrovom se skriva gumbna baterija, ki se preprosto zamenja.

Primerjava z PowerTap powermetrom. Modri graf je powermeter StageONE, rdeči je PowerTap. zadeva kar dobro deluje

Enota, ki meri moč je bila preizkušena na trenežerjih - sedaj so jo zmanjšali na bolj primerno dimenzijo.

Nimajo "računalnika" oz. displeya. Za to bo potrebno uporabiti druge prikazovalnike, ki komunicirajo z povezavo ANT+ (recimo garmin) in Bluetooth 4.0 (androidni mobiteli).

Gumbna LiIon baterija zadostuje za okoli 200ur delovanja  in jo lahko zamenjamo sami.

Več si lahko preberete na BikeRadar KLIK! 
 še podrobnejši "review" DC Rainmaker KLIK!


LP
Gregor

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...