Preskoči na glavno vsebino

CULPRIT CROZ BLADE aero - cestak



CULPRIT Cycles: katerega lastnik je Colp Joshua; je lasniral okvir cestnega dirkalnika na katerega se lahko namesti hidravlični ali klasični zavorni sistem.


CULPRIT CROZ BLADE z mehanskimi aerodinamičnimi zavorami nameščenimi v "zavetrju" - enako imajo kronometerska kolesa in sedaj že nekateri aerodinamično izpopolnjeni cestni dirkalniki

Hidravlične zavore na "full karbon klinčer obročnikih"- to je prava kombinacija; saj ni bojazni za pregretje zavorne površine in lahko popolnoma izkoristimo prednosti "klinčer" obročev. Za krmiljenje zavor je uporabljen vmesnik TRP Parbox nameščen pod krmilom . Kolo na sliki ima dobrih 7kg

Prednji del okvirja je povzet po enem od Trigonovih dirkalnikov za katere je Joshuna včasih delal. Zadnji trikotnik in prednja vilica pa sta na novo razviti.

Okvir in lepo vidne skoraj integrirane zavore TRP TTV

Pri izvedbi z disk zavorami se mesta namenjena klasičnim zavoram prekrijejo


Prednja vilica ima pritrdilna mesta za čeljusti hidravličnih zavor in za aerodinamične zavore TRP TTV, ki so nameščene za vilico oz. skoraj integrirane vanjo (slabost je edino bovden, ki štrli iz čistih linij dirkalnika).
Zadnja vilica ima prav tako pritrdilna mesta za čeljusti hidravličnih zavor in mesto pod spodnjo vilico v katero lahko namestimo mehanske TRP TTV.

Zavore TRP TTV



Cestni dirkalnik opremljen z hidravliko in karbonskimi "klinčer" obročniki tehta okoli 7,4kg. Za krmiljenje hidravličnih zavor je uporabljen TRPjev Parabox KLIK!

Nekateri, ki so upravičeno skeptični glede "full karbon klinčer" obročnikov - pri disk zavorah vse težave z pregrevanjem zavorne površine odpadejo!  Tako mirne duše uporabljamo obročnike tudi na najzahtevnejših spustih brez bojazni "eksplozije" obroča.

Kaj več pa v bližnji prihodnosti


vir:BikeRumor

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...