Preskoči na glavno vsebino

Reynolds STRIKE - 7000km



Reynolds STRIKE so povsem karbonski "klinčerji" za hitre dirke ali vsakodnevno vožnjo. Ob 66mm visokem obroču, ki tehta okoli 550g sodi na zadnji obroč kaseta 11-21.

Obročniki, ki ljubijo visoke hitrosti in sovražijo strme spuste z veliko zaviranja

Reynolds STRIKE na cestnem dirkalniku RTS TTR1 - masiven okvir potrebuje visoke obroče.

REYNOLDS ponuja tudi dražjo izvedbo full-karbonskih "klinčerjev", ki imajo boljša pesta DT SWISS 240, DT aero napere in obroč iz boljših vlaken.


 Lansko leto so izboljšali zavorno površino za katero je potrebno uporabljati Reynoldsove modre gumice CYRO.

Izboljšana zavorna površina in Reynoldsove zavorne gumice zavirajo res fenomenalno. Nalepka, ki opozarja, da kupec čimprej registrira obročnike  - vsak obroč ima serijsko številko in ta se posreduje Reynoldsu. S tem dnem začne veljati 2 leti garancije

Moram reči, da v suhem vremenu ti obroči najlepše zavirjo (celo od aluminijastih) - nobenega cukanja ali cviljenja. Zvok zaviranja je povsem enakomeren pišššš - glasen a lep.
V deževnih razmerah je zaviranje slabo - po domače obup (značilno za karbonsko zavorno površino).


Pred njimi sem vozil tubular izvedbo SDV66T.
Razlika v pestih,teži in naperah je zelo očitna - prav tako cena.
SDV66T so bili prečno bolj togi (predvsem zaradi kvalitetnejših pest DT 240), nižja teža obroča se je lepo poznala pri pospeških (obroč sdv66t je tehtal dobrih 400g). Tubularji Vittoria EVO-CX so še dodatno ojačali zvok, ki je bil res fenomenalen. To so bili tudi najboljši obročniki, ki sem jih kdaj vozil.

Zadnji obročnik Reynolds STRIKE - gre za "klinčerje" višine 66mm ne tubularje. Poceni pesta in ugodna cena


Prednji obročnik Reynolds STRIKE
Prednje pesto - domnevam da so pesta NOVATEC


Zadnje pesto.

Pa nazaj h sedanjim STRIKE.
Po okoli 7000km niso potrebovali nobenega centriranja. Vseeno sem preveril nateznost vseh naper.

Napere zadnjega obročnika. Od središča kroga navzven je nateznost v kg, napere so označene po številkah. Tu je vidna vozna stran obroča (kjer je kaseta). Niso popolnoma enako napete - a vseeno odlično. Glede na to kakšen graf dobimo iz nekaterih novih dobro cenjenih obročnikov


Leva stran oz nevozna stran. Zaradi nesimetrije peste (kaseta) je tu nateznost okoli 50% manjša - zaradi večjega kota naper od obroča proti pestu- napere bolj vlečejo obroč.  Skoraj popolna nateznost - tenziometer ima napako odčitka +-10%. Zato je potreben občutek, da vsako napero enako izmerimo.


Napera vozne strani - kjer je nateznost največja. Obroč je po 7000km kot nov.


Zavorna površina po 7000km


Zavorna površina po 7000km - ni zaznati obrabe



Kot se že ve fullkarbon "klinčerji" niso primerni za strme spuste z veliko zaviranja.Vozil sem jih tudi na Krvavec in iz njega (ki velja za dokaj strm spust). Proti koncu spusta so gumice slabše zavirale. A ko se obroč ohladi spet zavirajo kot je potrebno. Tu je potrebno biti previden še posebaj težji vozniki (Reynolds nima omejitve teže za tovrstne obročnike)!
Tako niso primerni za maratone v Dolomitih in podobno. So pa odlični za položne trase - vzpon na Črnivec.


Še ena dobra stran visokoprofilnih obročev - enostavna in komaj opazna namestitev senzorskega magnetka.  Kdor želi magnetek naj me kontaktira


REYNOLDS STRIKE specifikacije

obroč: fullcarbon klinčer 66mm, teža 550g 
pesta: Reynolds (domnevam da Novatec)
napere: spredaj  16/ zadaj 20 - DT revolution, notranji nipli
pesta: Reynolds (NOVATEC?)
teža seta cca 1700g


-NISO LAHKI (podobna teža kot Cosmic SL, Zonda)
-SLABA PREČNA TOGOST (zaradi pest; prenos moči je dober)
-NISO ZA HRIBOVITE TRASE ( pregrevanje kompozita ob zaviranju na serpetinastih strmih spustih)
-SLABO ZAVIRANJE V DEŽJU
-NISO PRIMERNI ZA LAŽJE VOZNIKE (pod 70kg) V VETROVNIH RAZMERAH

+MOČNI, VZDRŽLJIVI (ni omejitve teže)!
+LEP IZGLED (dobrih 6cm višine)
+HITRI!
+PRIMERNI ZA VSAKODNEVNO VOŽNJO
+ODLIČNO ZAVIRANJE! (v suhem)
+UGODNA CENA

 LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...