Preskoči na glavno vsebino

KOLOTECH - Utrinki "high end" 2011

Za nami je sejem Eurobike 2011, ki ni posebno izstopal z inovacijami. Glavna krivda gre predvsem proizvajalcem, ki so že med sezono objavili novosti, ki pa so bile tudi že dobavljive. Drugi dejavnik za "malodušno" ozračje po sejmu so tudi forumi  po svetu na katerih se takoj objavijo vse inovacije- napredek globalizacije. Za potrošnike dobrodošla zadevica :)
Nekaj bolj zanimivih sem strnil na tem Blogu. Upam, da vsak tehnični in pa kolesarski navdušenec/ka najde vsaj eno sebi ljubo. Ker so zadeve večinoma še v preizkušni fazi t.i. prototipi cene za vse še niso znane ; oz. za produkte na tako visokem nivoju bolje, da ne vemo koliko so vredni.

LIGHTWEIGHT- Carbon sports

Prototipna prednja feltna namenjena vožnji na čas (kronometer -TT-time trial). Obroč višine 80mm je zasnovan povsem na novo. Pesta so prav tako zasnovana povsem na novo. Kaj več ni reči. Za dobro aerodinamiko poskrbi samo 8 karbonskih naper, ki so vplepljene med obroč ter pesta. Dobavljiv za navadne smrtnike po letu 2012.

Konkuranca Reynoldsovim RZR za leto 2012

      

MADFIBER

Ta mlada firma, ki se je poslužila povsem novih smernic sestave visokotehnoloških obročev; je dodala poleg že preizkušenih tubular izvedb še izvedbo za poltubular (chlincher). Vemo, da so problemi pri karobnskih "chlincher" oborčih zaradi pregrevanja smole ob močnejšem zaviranju, ki lahko privede do uničenja obroča - in praznih žepov; saj proizvajalci ne dajejo garancije za takšne " bedarije". Madfiber dečkoti so tako združili klasično aluminijasto osnovo za poltubular v karbonski trup, ki pa ni samo " imitacija" za zračne tokove kot pri dobro uveljavljenih Cosmic SL. Teža pod 1300g je za tako visoke obroče fenomenalna. Saj nižji oborči, ki so tubular tehtajo podobno oz. več. Tu je mogoče Madfiber letošnji zmagovalec. Cena za set je okoli 2600$. So pa pri podjetju menda zelo dovzetni ter ustrežljivi do strank - kot se spodobi za dečkote, ki imajo nekaj v glavah.

Torej da potegenmo črto:

cca  60mm   obroč - chlincher
1270g/set
navadne zavorne gumice
aluminijasta zavorna površina
omejitve tlaka v pnevmatikah praktično ni
vožnja za vsak dan

2600$

                                                                 1270g

Konstrukcija je skoraj enaka kot pri tubular izvedbi - 3D sestavljanje
                                                                       
Namsto karobnskega ležišča za tubularje vstavijo aluminijasto za "klasične" pnevmatike. Bojazni pred uničenjem obroča zaradi pregrevanja praktično ni
                                                                        
                                                                              


VISION - DISC
FSAjeva linija za kronometer je dopolnjena še z novim povsem ravnim polnim obročem-disc wheel.
Gotovo vrhunski izdelek!

METRON disk obroč
      
    
                                                                        
   AX Lightness novi okvir za 386 gonilni ležaj

Okvir narejen po naročilu tehta okoli 700g
                                                                  

Škatlaste cevi za čimvečjo trdnost ob minamalnem dodatku materiala. Že videno pri BH ultralight, Cervelo california, Willier 2012




ARGON 18
Argon je dobro poznan predvsem v svetu triatloncev.  Okvirji ter oprema (aerobari) so vrhunski izdelki z domiselnimi rešitvami. Za sezono 2011/2012  novo razvita okvir ter aerokrmilo.Kot vidimo se še zmeraj  držijo "oglatih" linij

Argonovo aerokrmilo sledi konkurenci ob skoraj popolni "čistosti" površin.
Krmilni del
                                                  
Argonova krmilna opora
                                                               

Kot sem rekel na začetku nekaj utrinkov .

viri fotografij:
http://www.tririg.com
http://www.rouesartisanales.com




LP
Gregor

Komentarji

  1. Lahk poveš kako besedo več o 386 gonilnemu ležaju?

    OdgovoriIzbriši
  2. 386 je oznaka oz standard za nove FSAjeve gonilke. Pressfit ležaj (ležišča v okvriju so samo gladke luknje, ležaj se samo potisne v sedešče). Večja zardalja med ležajem naj bi pripomogla k večji togosti. Nižja teža zaradi same konstrukcije . In na podlagi gonilke so zasnovani zdajšnji okvirji z masivnim "gonilnim" delom (bottombracket).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...