Preskoči na glavno vsebino

GIANT Propel Advanced SL in Envie SL

Po kar 88 preizkusnih modelih je nastal novi GIANTov cestni drikalnik Propel Advanced Sl oz. Envie SL.


Povzetek iz članka BikeRadar

Giant Propel Advanced SL

Envie SL - aero dirkalnik prirejen nežnejšemu spolu. Ima malo manj togo gonilno sredino in klasično sedežno oporo.

Okvir je oblikovan, da ima najboljšo aerodinamiko vključno z bidonom (okrogle oblike)

Zelo "čiste" linije prednjega dela okvirja kjer je pritisk zračnega toka največji (hot spot)

Oblika cevi je za razliko od Scotta in Treka še "zastarela" kapljica. Zadnje zavorne čeljusti so lepo skrite pred zračnim tokom. Dostopno mesto in enostavnost zagotavljata preprosto servisiranje in učunkovito delovanje

Vodoravna zgornja cev daje videz klasične geometrije- npadalno in meni osebno najlepše

Akumulator grupe Shimano Di2 je nameščen bočno pod spodnjo zadnjo vilico

TRPjeve zavorne čeljusti narejene posebaj za ta okvir - celotna konstrukcija je iz karbonskih kompozitov. Z odvzemom podložk na zavornih čeveljcih se jih priredi za novejše debelejše obroče (23mm in več)




Podložke krmila so aerodinamično oblikovane kar je smisleno saj so na glavnem zračnem toku

Integrirano krmilo v krmilno oporo - Contact SLR Aero

Contact SLR Aero - pod 400g teže  in ceno okoli 450EUR

Že vgrajeni senzorji hitrosti in kadence

Integrirana sedežna opora



GIANT je imel cilj izdelati tako kvaliteten okvir kot je TCR Advanced SL, ki bo tudi najhitrejši.
Testiranja so izvedli z vso opremo (bidoni) , enakimi wheelseti in živim voznikom

(škoda ker niso podali še primerjav z BMC , Culprit, Storck)

Rezultati aerodinamike (KLIK! na sliko za povečavo):




Po testiranjih je Propel trenutno najbolj aerodinamičen cestni dirkalnik (kronometer okvirji so poglavje zase).


Izmerjena togost je v spodnji razpredelnici (KLIK! za povečavo)


V svoji kategoriji (aero cestni okvirji) je tudi najlažji - sam okvir z integrirano sedežno oporo tehta 970g (M)


Cene polno opremljenih koles Envie in Propel se pričnejo pri 5000EUR

Za več podrobnosti originalen članek na BikeRadar KLIK!

Lp
Gregor


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...