Preskoči na glavno vsebino

CIAMILLO predstavil gonilko GRAVITAS BB30

Podjetje CIAMILLO - kolesarske komponente so le eden od njihovih zanimivih projektov.


Kdor obožuje tiho modrino naj si ogleda njihovo stran - kdor je strasten potapljač si jo mora ogledati! KLIK!


Na kolesarski sceni so znani po njihovih zavornih čaljustih - lepe, lahke, unikatne , high-tech.




Sedaj so predstavili gonilko GRAVITAS BB30

Dolžina se izdela po naročilu (tudi nestandardne dolžine)
Teža seta brez verižnikov je 448g
Cena cca 900EUR





Kaj pravijo pri Ciamillu o novi gonilki:

This is a BB30 crank with 3 degree arms and extra spindle length for use on non-BB30 with adapters. It has a two part molded in spindle with oversize spline. Although the design is currently robust at 448 grams, we are still testing and pushing the envelope for the next six weeks so we may end up a little lighter still. The core is hollow and was created through the use of a pre-fabbed scaled down carbon core inserted in the final mold. Q is at 149 but is a customizable feature for BB30 frames where the spindle may be shortened upon request on the non-drive side. One of the best features is the customizable length options.. we can do non-standard lengths easily. Another interesting feature is the easily interchangeable spider; currently shown in compact, the spider easily pops off the oversize spline and can be swapped for 130.

· Mass – 448 g (+/- 20 grams at test completion)

· Interchangeable spider from compact to standard
· BB30 with extra long spindle for use with adapters on non-BB30 frames
· Q-factor – 149mm (customizable)
· Fully customizable lengths
· High modulus compression molded hollow carbon fiber arms.
· Extra wide aero arm geometry
· Customizable spindle color



LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...