Preskoči na glavno vsebino

REVIEW! Endura FS 260-Pro Nogavčki in rokavčki


ENDURIna srednja linija nogavčkov in rokavčkov je namenjena vožnji v hladnih in vlažnih pogojih. Predvsem slednje je njihova odlika.
 Ko so ceste premočene in od drevesnih listov kaplja voda zaščitno funkcijo opravijo z odliko. A to ima tudi svoje slabe lastnosti.




 NOGAVČKI Endura FS 260-Pro






-vodoodbojen material je bolj "trd" in nekoliko slabše odvaja vlago 
-šivi na prepogibu kolena so precej "ostri" zato jih je potrebno pravilno namestiti, da ne dobimo odrgnin 

+vodoodbojni 
+lep izgled , design 
+reflektivne oznake za nočno signalizacijo 
+dodatna zaščita v predelu kolena 
+zadrga pri gležnju je zelo voljna in se lepo zapre tudi, ko je raztegnjena 
+ostanejo na kot smo jih namestili 
+ugodna cena 

Nogavčki so primerni za temparature od +5stC do +15StC. Zaradi trdih šivov (ki je njihova edina hiba) so dobili slabšo oceno.
ENDURA FS-260. Serija za mokre razmere

Termo material (notranja stran nogavčkov). Šivi so precej trdi zato je potrebna primerna namestitev v področju za kolenom -lahko dobimo odrgnine

Vodoodbojen material ohrani mišice in kožo suho - toplo in pripravljeno za" kolesarsko delo"

Reflektivne oznake za signalizacijo




 ROKAVČKI Endura FS 260-Pro




-slabše odvajanje vlage zaradi vodoodbojenga materiala 
-trši material (ker je vodoodbojen)  

+vrhunski izgled 
+vodoodbojni 
+lepo se prilegajo na roke 
+reflektivne oznake za nočno signalizacijo
+ostanejo tako kot smo jih namestili 
+dodatna zaščita v predelu komolca 
+ugodna cena 

 Rokavčki so kvalitetni in udobni za nošenje. Če smo vajeni "klasičnih" je sprva malo čuden občutek zaradi tršega materiala. Šivi me niso motili. Vizuelno so pa eni lepših rokavčkov (kroj in oznake).
Malo trši material, ki tudi slabše odvaja vlago je odličen v mokrih razmerah. Voda se odbije in se ne vpija v material - tako so rokavčki in nogavčki suhi in nas še vedno varujejo pred hladnim nevihtnim mrazom.

Notranja stran rokavčkov - odlično prilagajanje in oprijem

Ponoči vidne reflektivne oznake



Voda se ne vpija v material

Po vodni kopeli - ENDURA FS-260 Pro


ENDURine rokavčke in nogavčke je za test posodila trgovina VEB Company 

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...