Preskoči na glavno vsebino

TEST! MagicShine MJ-880



Nočna vožnja s kolesom?
To je za nekatere edina možnost treninga po končanem delavniku. Za druge je popestritev saj ima noč svoje čare.
Za izvajanje takih in drugačnih aktivnosti v nočnem času potrebujemo dobro in zanesljivo razsvetljavo. Obenem ne smemo pozabiti na signalne lučke (ki opozarjajo okolico na nas KLIK! )

MAGICSHINE se je v zadnjih letih dobro uveljavil s svojimi zmogljivimi in cenovno dostopnimi LED svetilkami. Preizkusil sem njihovo najzmogljivejšo različico namenjeno za kolesarjenje (z uporabo elastičnega naglavnega pasu primerno tudi za hojo, smučanje, itd).
Pri nas lahko MAGICSHINE svetilke dobite v trgovini SINGLA.SI.

MAGICSHINE MJ-880



Komplet - lučka MJ-880; LiIon akumulator; polnilnik; pritrditvene gumice in trakovi; dobra navodila za uporabo. Dokupi se lahko trak za pritrditev lučke na čelado ali elastični trak za nošenje na glavi.



Lučko sem testiral na gorskem kolesu po okoliških gričih Črnega Grabna.

Video povzetek:






TEHNIČNI PODATKI
Svetilnost 2000lumnov - 2 x CREE XM L-LED
5 stopenj svetilnosti
temperaturna zaščita ohišja
6 LiIon akumulatorskih celic kapacitete 6600mAh
Teža seta: 522g (lučka 124g; akumulator 398g)


IZDELAVA 




Lučka ima robustno in lepo aluminijasto ohišje. Za hlajenje so ob straneh hladilna rebra. Ohišje akumlatorskih celic je plastično a trdoživo. Konektor za priklop lučke z akumulatorjem je vodotesen in zagotavlja zanesljiv spoj. Razklenitev konektorja je zna biti za nežne rokice težavna (še posebaj pri nižjih temperaturah). Žal konektor ni pozlačen.

MJ-880 ima kompaktno aluminijasto ohišje. Izdelava je lepa in kvalitetna. Pri straneh so hladilna rebra za odvajanje toplote

Dostopna večfunkcijska gumba na zgornji strani lučke. Kabel ima plastično izolacijo. Ohišje konektorja zagotavlja zelo dober spoj in ščiti pred vlago. Žal konektor ni pozlačen.

LiIonske celice (6kosov) kapacitete 6,6Ah so v močnem plastičnem ohišju. Gumijasti paščki poskrbijo za enostavno in zanesljivo pritrditev na okvir kolesa.

MONTAŽA




Lučka in akumulatorji se pritrdijo z gumijastimi trakovi. Montaža je zelo enostavna, učinkovita in zanesljiva. Kabli se pritdijo z "mucki", ki so že v kompletu. Ne potrebujemo nobenih dodatnih pritrditev z vezicami.

Lučko sem namestil na krmilo gorskega kolesa. Zaradi nizke teže enote (cca120g) je pritrditev z gumijastim trakom povsem dovolj. Med vožnjo se brez problemov nastavlja kot pod katerim lučka sveti



Ostanek kablov se pritrdi z priloženim trakom

KRMILJENJE 




Lučka ima 5 stopenj svetilnosti. Za vklop/izklop ima na vrhu dva silikonska gumba, ki obenem tudi nakazujeta stanje akumulatorja.
Z levim gumbom svetilnost zmanjšujemo; z desnim povečujemo. Tako je tudi vklop lučke z levim gumbom  na minimalni svetilnosti ; vklop z desnim gumbom nam vklopi lučko na max svetilnosti. Izklopimo jo tako, da za 2 sekundi stisnemo enega od gumbov.
Indikator stanja akumulatorja je prikazan z  različnimi barvami -  Zelena  (100%-70%)
                                                                                                Modra  (70%-40%)
                                                                                                Rdeča  (40%-10%)
                                                                              utripajoča Rdeča (potrebno polnjenje)

NA TERENU




Ko se lučka priključi na akumulatorje je v "standby" fazi. Osvetljena je z blago zeleno svetlobo, ki se po 15minutah izklopi.
Vklop na maksimalno svetilnost - snop je širok in ima enakomerno razporejeno svetlobo. To pride zelo prav, ko se vozimo skozi ostre ovinke ; saj nam lepo osvetli tudi "mrtve kote". 2000lumnov  ne naredi iz noči dneva - ampak imamo varen in neutesnjen občutek.
Za večino voženj mi je zadostovala svetilnost na 3. stopnji. A na kakem zahtevnejšem spustu nam dodatna zaloga svetilnosti pride prav. Maksimalne svetilnosti skoraj nikjer nisem potreboval. Za cestno kolo bi nam zadostovala že minimalna svetilnost, ki ustreza okoli 150lumnom.
Z MJ-880 sem se brez problema vozil tudi več kot 2uri po gozdnih poteh ob trdi temi. Ohšije lučke med vožnjo je le toplo saj se toplota ob vožnji dobro odvaja.
Nekaj voženj sem naredil tudi pri temperaturah nižjih od ledišča in vse je delovalo kot mora.
Naj omenim, da sem pred časom preizkusil neko "no name" svetilko iz Ebaya za smešen denar. Ko je bila temperatura nad +10stC je zadeva delovala; pri nižji temperaturi in ravno na spustu v dolino, ko sem svetlobo najbolj potreboval; je stopenjsko stikalo zablokiralo na najnižji stopnji. Tako sem spust prevozil skoraj "peš". Kakšne posledice bi okvara imela pri višji hitrosti na gozdni poti si lahko mislimo.
Torej v razmislek preden kdo kupuje nepreizkušene in smešno poceni zadeve iz interneta.



TESTIRANJE/MERITVE

Meril sem svetilnost na različnih stopnjah (1-5) v odvisnosti od oddaljenosti . Kljub razpršenemu snopu so objekti oddaljeni cca 50m lepo osvetljeni.

LUX meter
Tako je MJ-880 videti na oddaljenosti 25m pri maksimalni svetilnosti. Če se vozimo v prometu moramo paziti, da snop svetlobe ni usmerjen preveč naprej.

Graf meritev:
KLIK! na graf za večjo sliko. Svetilnost merjena na vseh stopnjah v odvisnoti od oddaljenosti od izvora svetlobe


MERJENJE ČASA - "štopanje"

MJ-880 se zaradi  kompaktnega ohišja in velike moči pri mirovanju segreva. Vgrajeno temperaturno tipalo pri nad temparturi 45stC zmanjša jakost - tako je poskrbljeno, da se nikakor ne moremo opeči na ohišju lučke. V "laboratoriju" sem moral vse skupaj hladiti z ventilatorjem, da je lučka "požrešno" praznila akumulatorje.


ZELENI indikator prikazuje izpraznenje akumulatorja do 70%. Po 25minutah polnega svetenja indikator preklopi na MODRO

MODRI indikator prikazuje od 70%-40% kapacitete akumulatorja. Malo čez polovico izpraznjenosti smo po 1uri svetenja na polni svetilnosti. Svetloba je še zmeraj zelo močna!


Po cca 1uri svetenja na polno indikator zasveti rdeče barve. Svetilnost je manjša a še zmeraj sveti  močno. Če zmanjšamo stopnjo na nižjo svetilnost (kar pomeni manjšo porabo energije) indikator kmalu preklopi na MODRO, ker razbremenimo akumulator. Tako lahko varčujemo z energijo LiIonskih akumulatorjev in podaljšamo čas svetilnosti.

Po okoli 1uri in pol svetenja na makismlani svetilnosti (stopnja 5) začne rdeči indikator utripati. Svetilnost počasi upada; a imamo še vedno okoli 40min časa preden svetloba povsem usahne.

Polnenje praznega akumulatorja poteka okoli 3ure.


Podobne svetilke bolj priznanih imen (Lupine, Petzel, Tesla...) stanejo skoraj še enkrat več. Pri SINGLi je cena okoli 190EUR. Torej še zmeraj veliko denaraj za svetilko.
Taka svetilka je namenjena resnim uporabnikom, ki zahtevajo zanesljivost in zmogljivost. To MAGICSHINE MJ-880 vsekakor ima.
In zdaj, ko sem navajen kolo voziti ponoči brez omejitev zaradi slabe vidljivosti ne bi bil več zadovoljen z "brljivkami", ki sem jih uporabljal nekoč.

Še napotek za nočne vožnje: ne priporočam ogleda filmov BlairWitch in Paranormalno

Če kdo želi izvedeti kaj več o zgoraj omenjeni lučki naj me kontaktira.

Za pomoč pri testu se zahvaljujem trgovini SINGLA.SI.

TEST NI BIL NAROČEN ALI PLAČAN!

LP
Gregor

Komentarji

  1. Super test :)

    Kako pa se obnese lučka, le jo nosimo na glavi (brez čelade, samo elastični naglavni pas)?

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo! Nisme sprobal na glavi (ker zaradi poškodbe še ne smem veliko hoditi). Sem pa pred tem preizkusil 1000lumensko Maggicshine , ki je podobne teže. Pri tej je akumulator večji in težji samo če ga damo v nahrbtnik ali okoli pasu bi morala zadeva biti ok. Snop ki je ze lo širok in zaradi moči enakomerno osvetljen bi za hojo res naredil zelo svobodno in brezskrbno nočno hojo. 900 lumnov mi je bila dovolj da nisem cvikal ob vsakem šumu in svetlečih očeh ob poti. 150lumenska je ok samo imaš utesnjen občutek in ozek "razgled".Pri MJ 880 bi za hojo zadostovala že stopnja 2. kar pomeni zelo dolg čas svetilnosti.
    BTW imam nekaj kosov Mj - 880 po znižani ceni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kavitator,
      koliko pa je ta znižana cena, če je še kakšna na razpolago?
      LP, Boštjan

      Izbriši
  3. MJ-872 1600 lumen
    ali
    MJ-880 2000 L

    ok - po lumnih mi je jasno
    vendar: ko sem sam primerjal MJ-808 s 1000 L in MJ-872 je slednja bila 200% boljša. Razlog: širina snopa 808 je za mtb premajhna
    Da ni MJ-880 samo dvojna MJ-808 po širini snopa?
    ?

    Potreba: mtb - gozd+korenine+spust

    Hvala za odgovor
    ZZZ

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam sem tudi testiral MJ-808 in najbolj me je motil ozek snop ker na ostrih zavojih dejansko voziš na slepo - zato je dobro imeti še naglavno svetilko (sam sem imel 150 lumensko)
    MJ-880 ima dosti širši snop -tako da je na enaki svetilnosti kot recimo MJ-808 bolj učinkovita.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas