Preskoči na glavno vsebino

Poceni kolesarski števec



Kot pove že naslov članka bo govora o kolesarskem računalniku oz. "števcu".

Naziv "kolesarski števec" popolnoma opiše poceni izdelek iz Kitajske. Našel sem ga na spletu za ceno moje dnevne malice med delavnim časom.
Po enem mesecu je paket prispel. Poštnine ter ostalih dajatev ni bilo potrebno plačati. Paket je vseboval sprejemno enoto(računalnik) proizvajalca SunDing , oddajniški senzor, magnetek, nosilec za sprejemniško enoto ter nekaj vezic z katerimi se komponente pritrdijo. Priložene so bile tudi baterije (LiIon)!

Izdelava je na zavidljivem nivoji razen nosilčkov. Zato sem računalnik pridtrdil samo z vezicami saj originalni nosilec deluje zelo neestetsko in slabo drži računalniško enoto. Funkcije števca so vse osnovne, ki jih potrebujemo. Če podam na grobo so to:  hitrost, čas vožnje, prevožena razdalja in ura. Nisem pa omenil da je vsa stvar BREZŽIČNA! Števec se samodejno starta , ko senzor  zazna gibanje magneta. Doseg senzorja je okoli 0,5m.

Senozr montiran na vilici gorskega kolesa. magnet je oddaljen okoli 10mm.

Nastavimo vse kar potrebujemo (obseg pnevmatik, uro, vnesemo že določeno kilometrino po želji). Vizuelno deluje glavna enota na krmilu  lepo in pregledno (podobno kot SIGMA enote). Levo zgoraj je ikona kolesa, ki z animacijo nakaže kdaj smo v gibanju, desno zgoraj z znaki + - nakazuje kdaj smo hitrejši oz. počasnejši  glede na povprečno hitrost, trenutna hitrost je na sredini ekrana prikazana z debelimi preglednimi števlikami, spodaj imamo podatke o času, razdalji, povprečni in maksimalni hitrosti ter uro. Podatki se lahko izpisujejo avtomatsko zaporedno, če preklopimo na funkcijo SCAN. Obe enoti sta vodoodporni.

Računalniki in oddajnik sta vodoodporna. Za to poskrbi gumijasto tesnilo

Me je pa na cestnem kolesu zelo motil ropot iz računalniške enote. V tehničnih specifikacijah je navedeno, da ima vgrajen senzor hoje oz. gibanja (kovinsko kroglico). Ampak na tresljaje se enota ni odzvala. Zato sem vse skupaj montiral na gorsko kolo kjer se ropota skoraj ne zazna. Števec deluje odlično tudi v hladnejših razmerah. Mogoče včasih ne zazna hitrosti nad 60km/h ali pa se pojavijo kake motnje v celotnem sistemu. Števec zazna tudi signale iz osebnih računalnikov, monitorjev, itd. Naprimer, ko sem ga fotografiral mi je za nekaj sekund izpisal hitrosti 88km/h (medtem ko je fotoaparat nastavljal objektiv).

Če potegnem črto več kot vredno svojega denarja.
Pregleden zaslon. Zelo podobno uveljavljenim SIGMA enotam


Originalni nosilec je višji kakih 5mm. Zato sem ga odstranil in vse skupaj pritrdil samo z vezicami


Senzor je nekoliko večji od Polarjevih enot. Tu je možnost menjave LiIon baterije, ki ima napetost 12V
Senzor-oddajnik in originalni magnetek

Stranski profil senzorja


Realno gledano so funkcije 3 (hitrost, čas vožnje, prevožena razdalja). Sicer pa vsi proizvajalci takole "namnožijo"


Če potegnem črto več kot vredno svojega denarja.
 
LP
Gregor

Komentarji

  1. okej mogoče sm slep ampk res nikjer ne vidm kok si dal za tega kitajca

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo.

    Tole si zihr nabavil preko DealExtremea. Sam sem uporabljal žično različico. Edina zamera je, da moraš še nekaj zatlačit med baterijo in pokrovčkom baterije, ker drugače izgublja kontakt. Drugače pa za začetek super zadeva.

    LDŽ

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi DealExtreme ima tale števec.
    Dal sem 5EUR. Sicer se pa to med vrsticami lahko prebere.
    Meni je vse delovalo. Baterija lepo sede v ležišče, kontakti so pozlačeni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Za nezahtevne kolesarje in "city - bike" zadeve povsem dovolj. Tudi, če ti ga ukradejo nimaš veliko škode :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...