tag:blogger.com,1999:blog-5365073089434307993.post3261266398195262870..comments2023-09-04T13:13:48.386+02:00Comments on KaviTec wheels : Realna nateznostKAVITATORhttp://www.blogger.com/profile/07966194910899896426noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-5365073089434307993.post-4507595740537699182013-03-18T23:10:01.444+01:002013-03-18T23:10:01.444+01:00B.P. :
potem so prednapete na več kot 120kg ko so ...B.P. :<br />potem so prednapete na več kot 120kg ko so neobremenjene?<br />al pač iz 120kg zgubijo samo 2kg napetosti? (jih skup stlači)<br /><br /><br />Kavitator:<br />načeloma da - pod tlakom se naketre bolj podajo kot druge - tu se poznajo nepravilnosti in neenakomeren pritisk roba plašča na obroč. Širši plašč ima večji vpliv ker sili stene obroča bolj navzven. Na wheelset sem dal cca 120kg nateznosti - ko sem namontiral plašč in nadrukal na 2,5bara se je po uležanju plašča nateznost spustila na cca 105kg - torek za cca 12%. Na tehj obročih to ni problem ker sta nateznosti obeh strani skoraj enaki in dokaj visoki. Pri obročih z nizko nateznostjo (stan no tubes spadajo mednje ki imajo 100kg max) pa lahko pride do večjega zmanjšanja nateznosti - in nateznost pod 100kg pomeni težave in manj tog wheelset (še posebaj ob neeanakomerni nateznosti ko nekatere napere pod obremenitvijo hitro izgubijo vso nateznost).KAVITATORhttps://www.blogger.com/profile/07966194910899896426noreply@blogger.com