Preskoči na glavno vsebino

Objave

Prikaz objav, dodanih na avgust, 2014

ŠPICA ŠPORT: VICIUS TIME by LEBEN bikes

Foto:

Rafael UEBERBIKE

Pri nas skoraj neznani proizvajalec vrhunskih okvirjev predvsem za tritalonske preizkušnje, bo na sejmu EUROBIKE pokazal zanimiv "bolid" Podjetje RAFAEL  je sestavilo gotovo enega najboljaerodinamičnih "dirkalnikov". Če zadeve "tam ni" potem ne ustvarja zračnega upora. In tak je novi UEBERIKE Nekaj slik (vir: slowtwich.com) Prednja "boben" zavora - hidravlika krmiljena z MAGURINIMI ročicami Vpetje zadnjega "diska"  - zavore očitno še niso nameščene Podaljšan prednji konec za boljšo aerodinamiko, ki hkrati služi kot hranilnik bidona z pijačo LP Gregor

IRONMAN Budimpešta

Na Ironmanu 70.3 v Budimpešti je DENIS ŠKETAKO osvojil 25.mesto (svoj rekord je izboljšal za dobrih 6minut) ČESTITKE! DENIS ŠKETAKO na kolesarkem delu IRONMANA  - pod njim se vrti "wheelset" KAVITEC 6.0T & DISC  - za izsposojo  je set na voljo v ŠPICI ŠPORT KAMNIK

ERGOTT wheels - PACENTI SL23 plasma & IND9 2:1

Obroči PACENTI SL23 so trenutno eni najboljših aluminij/poltubular obročev. Pri nas poznamo H PLUS SON ARCHETYPE, ki so zelo podobni žal pa nekaj težji Pri ERGOTT WHEELS so šli korak naprej in obroč obdelali površino na nivoju molekularne strukture - površina ima podobne lastnosti kot keramika vendar je trdno spojeno z celoto. Vizuelno je taka zavorna površina mat siva - podobno obdelavo imajo Mavicovi EXALITHE Obroč Pacenti SL23 je sestavljen na pestih INDUSTRY NINE, ki imajo geometrijo prirejeno za pletenje 2:1.   To pomeni, da je na desni strani (kjer je kaseta) še enkrat več naper kot na levi. Napere so 3x križane in tako dobimo optimalen vlečni kot ter maksimalno vzdolžno togost. Na levi strani imajo napere funkcijo prečne togosti zato so pletene radialno (ravno). Če bi klasično pesto pletli na način 2:1 dobimo na obeh straneh skoraj enako nateznost (npr. DS 120kg, NDS 110kg). Tako visoka nateznost na levi nam skoraj nič ne pomaga saj zadostuje že dobrih

SRAM electric - wireless!

Očitno bo na sejmu EUROBIKE znanega več o novi elektronski "grupi" - SRAM  morda upravičeno dolgo razvija ter testira nov izdelek. "Grupa" nima nikakršnega ožičenja - oba menjalnika imata svoje napajanje Teža naj bi bila najnižja na trgu  Menda se dalj časa odpira embalažo komponent kot je potrebno za njihovo nameščanje in programiranje Slike so iz dirke USA Pro Challange - ekipa Bissel Development pa ima na Trekovih dirkalnikih SRAMovo novo "grupo" Prestavno/zavorne ročice imajo za krmiljenje samo en gumb - ročica ima tudi svoje napajanje ter nikakršnih kablov do menjalnikov Zadnji menjalnik - napajalni LiIon akumulator se preprosto sname in zamenja oz napolni Prednji menjalnik Snet akumulator prednjega menjalnika vir: ROADBIKEREVIEW      BIKERADAR

SILCA SuperPista ULTIMATE

Za večino je pumpa le odvečno zlo in strošek. Kadar ne dela kot bi morala (in v večini primerov se pri višjih pritiskih zadeva zakomplicira) nam povzroča sive lase in nepotrebno izgubo časa SILCA je letos predstavila kvalitetno orodje za polnjenje pnevmatik z zrakom. Pumpa imenovana SUPERPISTA ULTIMATE je vrhunsko orodje z 25 letno garancijo Tehta cca 3,6kg - napolnimo lahko na maksimalno 11 barov - za izdelavo je uporabljeno nerjaveče jeklo ter les - cena takega orodja je 450$ (kdor malo pozna strojništvo ve, da kvalitetna orodja stanejo malo premoženje) SILCA SUPERPISTA ULTIMATE floor pump! Ergonimičen lesen ročaj Masiven podstavek poskrbi za stabilnost pumpe Cev je nemogoče prelomiti oz preluknjati - zdržai pritisk 800barov! - tehnika iz aviacijske industrije Močni neodimski magnet skrbi, da je nastavek pri "mirovanju" lepo na mestu. Magent je dovolj močan, da lahko cev uporabimo kot nosilo za pumpo - ob sunku pa magnet nastavek za

KAYAK TRIP: PAŠMAN...KORNATI... 2014

Preveslana pot -cca 115km -4 dni TURANJ-PAŠMAN-IŽ-RAVA-DUGI OTOK-KORNATI-ŽUT-PAŠMAN-TURANJ GALERIJA SLIK  KLIK! VIDEO Kornati iz višine by DELGADO:

UDACE Giro Del Friulli 2014

Vsako leto se v Italliji odvija etapna dirka za amaterske tekmovalce organizirana pod okriljem UDACE sekcije Letos so bile na sporedu namesto petih samo tri etape. Generalna zmaga je pripadala Lovše Mateju iz ekipe FRANCO GOMME (pri nas vozi za ekipo TUŠMOBIL ). Po dveh etapnih zmagah (tretja etapa je pripadala OBAL PRIMOŽU) je Lovše uspel odbržati skupno vodstvo in zmagal. ČESTITKE! VIDEO - Matej Lovše na "wheelsetu" KAVITEC 4.0T in pestih BARTIME Ceramic RS100 1. etapa (zmaga MATEJ LOVŠE): 2. etapa (zmaga MATEJ LOVŠE): 3. etapa (zmaga PRIMOŽ OBAL)

TimeTrail/Triathlon road racing machine by ŠPICA ŠPORT