sreda, 09. julij 2014

KAVITEC WHEELS 2016 -Špica Šport Kamnik



v ŠPICI ŠPORT Kamnik so na voljo seti obročnikov


Seti z aluminijastimi obroči (poltubular oz "klinčer")



-KAVITEC 2.2AC (pesta Kavitec, napere sapim Laser 20/24)
Povezava KLIK!
569,90EUR



-KAVITEC 4.2AC (pesta Kavitec, napere aeroCN 20/24)
 Povezava KLIK!
489,90EUR
 močnejša CUSTOM izvedba(pesta Aivee SR5, napere aeroCN 24/28)
619,90EUR

-KAVITEC H PLUS SON Povezava KLIK!
589,90 - 649,90EUR




Seti z karbonskimi obroči (tubular in poltubular)



Tubular:
KAVITEC 3.0TL Povezava KLIK!
1439,90EUR



KAVITEC 3.0T
1279,90 - 1429,90EUR

KAVITEC 4.0T 
1299,90EUR - 1449,90EUR

KAVITEC 5.5T
1349,90EUR - 1549,90EUR



KAVITEC 5.6T
1319,90EUR - 1499,90EUR





Poltubular:




KAVITEC 5.5C 
1449,90EUR - 1649,90EUR

KAVITEC 5.6C
1539,90EUR - 1599,90EUR





UPDATE!

Za zaviranje na obročih 2014 (5.6T in 4.0T) so se v SUHEM vremenu bolje obnesle SWISS STOP YELLOW - večja zavorna moč in tudi modulacija je vredu (ni ON/OFF)

Na setih 5.6C imajo večjo zavorno moč od originalnih CAMPAGNOLO CARBON in EQUINOX (črne)

---------------------------------------------------------------


Pesta BARTIME Ceramic

Z podjetjem BARTIME sodelujemo že več kot eno leto. Spoznali smo jih na predlanskem sejmu EUROBIKE kjer so pritegnili pozornost z njihovo zasnovo pest.
Takrat je bil prehod na shimanovo 11- redno račno še v povojih. Ta prehod je pomenil manjšo togost zadnjega obročnika zaradi pomika "flančne".

Pesta BARTIME imajo unikatno "geometrijo", ki zagotavlja izgradnjo najbolj togega obročnika.
Zadnje pesto ima en ležaj več kot klasična pesta, kar pomeni boljše vpetje 17mm debele osovine. 

Prednje pesto ima dva ležaja, ki ležita v aluminijastem telesu pesta obdanega z jeklenim obročem.
Jekleni obroč preprečuje deformacijo ležišča ležajev pri polni nateznosti naper in ob bočnih obrmenitvah med vožnjo (spustaški zavoji, šprinti "aufzic")

Na prve modele BARTIME pest so dodali nekaj izboljšav - naše zamisli smo posredovali glede na "feedback" testnih voznikov.

Račna pesta je aluminijasta in težava teh račen je "zažrtje" kasete v telo račne. BARTIME je to rešil z namestitvijo jeklenih ščitnikov (antibe guards).
Za "vžig" račne poskrbijo trije zobci, katere usklajuje sinhronični prstan. To pomeni mnogo hitrejši "vžig" kot brez prstana. Nekateri proizvajalci to rešujejo z večjim številom zobcev. Tu ima BARTIME edini tak sistem, ki se je izkazal za odličnega.


























Zadnje pesto z ogromno desno (DS) "flančno" zagotavlja izredno togost obenem pa je zaradi krajših naper prenos moči boljši.

Vse to napisano "boljši" je glede na standardna pesta z klasično geometrijo. 
Zato smo hoteli za naše "wheelsete" pesta BARTIME, ker dejansko nudijo nekaj več kot samo lahkotno vrtenje.
Togost obročnikov KLIK!

Slabost take geometrije je nekoliko višja teža - zadnje pesto tehta 250g, prednje 72g.

Toda če pogledamo katera teža na kolesu je pomembna  KLIK! 

Seveda ima BARTIME v ponudbi tudi pesta za "lovce na grame".

O tem kaj več prihodnjič ko se zadeve tudi konkretno stestirajo.




OBROČI karbon tubular/karbon klinčer

Obroče smo testirali skoraj eno leto in pri lažjih izvedbah so bili problemi na zavorni površini. To so sedaj odpravili vendar je obroč težji.
Izdelani so v Tajvanski tovarni (v kateri se izdeluje še za mnoge "prestižne" firme).

Debelejša oblika profila U je sedaj že kar uveljavljena.
Ta oblika nudi manjšo občutljivost v vetrovnih razmerah saj je glede na klasično V razlika tlaka na obeh straneh manjša in manj sunkovita. 
Zelo preprosto si to predstavljamo kot ravno ploščo, ki je postavljena v veter - na prednji ploskvi se ustvari močan nadtlak -na zadnji pa podtlak. In ploščo premakne v smer nižjega tlaka. 
U - debelejša oblika obroča naredi ploskev bolj zaobljeno in ta razlika tlakov se zmanjša.
Tak obroč je bolj stabilen tudi na spustih kjer se hitro ustvarjajo turbulence, ki nas lahko premetavajo (še posebaj lažje voznike).

Tubular debelejši profil obroča na obliko pnevmatike nima vpliva - ker obliko določa nalepljena pnevmatika.
Poltubular pa dobi pri širšem obroču bolj okroglo obliko. Na tak obroč spadajo tudi debelejše pnevmatike (24-25mm) kar privede do boljšega oprijema, večje udobnosti.
Vožnja skozi zavoje je dejansko hitrejša (sam sem to konkretno stestiral na Črnivcu kjer poznam cesto kor lastni žep).
Slabost debelejših obročev? Višja teža -a ne pretirano. Če pogledamo proizvajalce, ki so prvi lansirali debelejše obroče (ENVE, ZIPP, HED...) so vsi zvišali težo le teh.

Zaviranje z karbonskimi obroči je načeloma slabše kot z aluminijastimi (še posebaj v mokrih razemrah). Toda izpopolnjevanje mešanic kompozitov in smol je privedlo že do skoraj tako učinkovitega zaviranja kot z aluminijastimi obroči.
Problem predstavljajo predvsem karbonski poltutubular obroči(karbon klinčer), ki so zaradi sile plašča pod pritiskom še toliko bolj obremenjeni.
Zmanjševanje segrevanja zavorne površine dosežemo tudi z najbolj primernimi zavornimi gumicami za tovrsten obroč (ni nujno da gumice, ki bodo dobro zavirale naš obroč tako učinkujejo tudi na drugih!!!!).


KAVITEC obroči imajo priložene na novo dimenzionirane zavorne gumice, ki imajo večjo naležno površino in primes keramike.



Napere SAPIM Cx-Ray

Tu ni kaj dodati - napere SAPIM, DtSwiss, WHEELSMITH so najboljše napere na svetu.

CX Ray SAPIM so višji rang Sapimove ponudbe - dokaj lahke, zelo aerodinamične (profiliran presek), žilave in trde.

Nekaj o naperah KLIK!


Na KAVITEC obročih so uporabljeni notranji nipli Polyax.
Notranji nipli prenesajo manj obremenitev na izvrtine v obroču. Tako je nateznost naper lahko višja - obenem je tudi zunanjost bolj "čista"


Sestavljanje obročnikov 



To je brezdvoma eno najkvalitetnejših v svetu (po tem kar sem videl iz tovarn Tune, Shimano, DTswiss, Xentis, ENVE) - se lahko kosamo z njimi in jih celo presežemo, ker nismo "masovni proizvajalci".
Za kvaliteteno sestavljen "wheelset" potrebujemo največjo nateznost, ki jo obroč prenese. To lahko izmerimo samo z UMERJENIM TENZIOMETROM. Zakaj sem poudaril umerjenim?
Ker tudi vsa orodja, ki jih kupimo žal niso to kar bi morala biti.

Centričnost obročnika (med vrtenjem "opleta") in ENAKOMERNO nateznost naper je potrebno uskladiti. Včasih pri enakomerni nateznosti ni mogoče doseči centričnosti - vse skupaj moramo uskladiti. To lahko vzame ogromno časa - ko je wheelset sestavljen skupaj se pravo delo šele prične.

Graf nateznosti naper na zadnjem obročniku - MODRA so napere na levi strani(NDS) - ZELENA so napere na desni strani (DS). Nateznost naper ni povsem enakomerna


Graf nateznosti po uskladitvi nateznosti naper

Tak "wheelset"  ne potrebuje centriranja nikoli več (če je bil pravilno dimenzioniran za voznika in ob pravilni uporabi).
Ob pravilni sestavi ter sprostitvi napetosti iz vseh komponent (obroča, naper in niplov) potegnemo maksimalno kar lahko komponente nudijo!



Integriran magnet

V prednjih karbonskih obročih je integriran neodimski magnet

Črna nalepka določa lokacijo integriranega magneta v obroču




GALERIJA & PODATKI (za večjo sliko KLIK! nanjo)

("wheelsete" si boste kmalu lahko ogledali v trgovini Špica-Šport Kamnik)
Okvirne cene : od 1150-1250EUR 
____________________________________________________________________


KAVITEC  4.0 T  

- tubular 39/39mm obroč(25mm) 
- 20/24 Sapim Cx Ray
- 1240-1260g
foto: Vidic Igor












KAVITEC 5.6 T

- tubular 50/60mm obroč(25mm)
- 20/24 Sapim CX Ray
- 1390-1410g

foto: Vidic Igor
















KAVITEC 5.6 C

- poltubular (clincher) 50/60mm obroč(25mm)
- 20/24 Sapim CX Ray
- 1560-1590g

foto: Vidic Igor















Slike so zaščitene z avtorskimi pravicami (brez dovoljenja lastnika se jih ne sme kopirati ali kakorkoli drugače razmnoževati) 

CENIK (set obročnikov+usnjeni vreči+zavorne gumice+zapenjalci)

Kavitec 5.6T - 1449EUR (10% popust na gotovino)
Kavitec 4.0T - 1399EUR (10% popust na gotovino)
Kavitec 5.6C - 1499EUR (10% popust na gotovino)
Kavitec H PLUS SON - 860EUR (10% popust na gotovino)


Garancija na komponente 1 leto; garancija na centričnost in napere 6 mesecev



Lp
Gregor

Špica-Šport & Kavitec




Ni komentarjev:

Objavite komentar