Preskoči na glavno vsebino

Objave

Prikaz objav, dodanih na september, 2012

ASHIMA hydraulic rim brakes; KaviTec Ti skewer

ASHIMA - na fantje  ne bo govora o slavni Indijski igralki Inovativno podjetje izdeluje malo drugačne komponente za kolesarsko sceno - njihove zavorne čeljusti za klasične obroče uprabljajo hidravlično olje. Premični del je sama zavorna gumica oz "čeveljček" tako, da temu skoraj ne moreo reči čeljusti. Membrana potisne gumice navzven in premik je komaj opazen. Zaradi tega so zavore izredno lahke. Vse skupaj je še v preizkusni fazi. Ko je govora o hidravličnih zavorah za obroče- Magura je že nekaj časa na trgu  KLIK! KAVITEC In še nekaj iz domače scene oz kaj bo mogoče dobiti. Novi zapenjalci - gotovo eni izmed njlepših na trgu. Set tehta okoli 42gramov - osovina in zapenjalna ročica sta iz titana - ostalo aluminijasto. Cena bo okoli 50EUR za set (kvaliteta ni poceni) vir: BikeRumor.com Lp Gregor

"Psihič" na cesti!

Ko ti lepo nedeljsko vožnjo zagreni nori voznik avtomobila.  Lep začetek tedna! Gregor

Simmons Racing - najboljši (najdražji) kolesarski čevlji?

Skozi kolesarske "šprintarice" se prenaša voznikova moč na pedala in naprej na pogonski sistem. Ker je do cilja kar nekaj vmesnih "postaj" se energija pri prenosu izgublja. Za doseganje čimvišjih hitrosti na kolesu je potrebna čimvečja moč. Tu je največji faktor sam voznik oziroma stroj - pred vso tehnično opremo.  Potem pridejo detajli - moč, ki jo proizvedejo mišice kolesarja se mora z čimmanjšimi izgubami prenesti na pnevmatiko kjer ima stik z podlago. Tako pretvorimo moč v gibanje -hitrost. Čevlji oz. "šprintarice" imajo tu kar pomembno vlogo. Še posebaj ko mišice nog vlečejo gonilko z pedalom navzgor. Sedež se dodatno obremeni in če konica ni dovolj trdna (še posebno izrazito je to na kronometerskih kolesih)  se ukrivi oz poda navzdol in že tam se energija izgublja. Če čevelj ni dovolj lepo oprijet celotnemu stopalu so tu tudi izgube. Stopalo pač ne sme plesati v čevlju. Vsako stopalo ima svojo obliko in včasih je zelo težko dobiti optimalno

Cool HUBS

Več pa kasneje

BONT CRONO - prepovedani kolesarski čevlji

Kot se spomnim so že lansko leto pri UCI prepvedali uporabo teh čevljev No sedaj so jih še drugič - čevlji so res nekaj posebnega kar sem lahko videl na letošnjem sejmu Eurobike.  In ja zavežejo se na "šnirnice"! Fotke (KLIK! nanje za povečavo): Za razglabljanje o tem koliko dejansko pripomorejo k boljši aerodinamiki trenutno nimam. Smao če pogledamo na katerem mestu so prevleke za čevlje po učinkovitosti - pred okvirjem! ...malo v razmislek Pa lahko noč! Gregor

Focus IZALCO Team & Ambrosio Crono F20

Okvir v barvah ekipe Milram za leto 2010 je vpet v zelo lahke obročnike Ambrosio Crono F-20 tubular. Nekaj fotografij kompletnega kolesa v ambientu mlečne industrije (Milram) KLIK! na sliko za povečavo Obroči so spleteni z naperami Sapim LASER in RACE, ki so vpete v Shimanova pesta DURAACE 7700. Odlična pesta, ki so sicer nekoliko težka - a po letih uporabe ležaji še vedno tečejo kot novi. Nizkoprofilni obroč Ambrosio Crono F20 je namenjen za tubular pnevmatike in teha okoli 370g(stehtano). Okoli lukenj ima ojačitve (eylet) in posledično višjo težo. Aluminijasta zavorna površina je temne barve tudi po daljši uporabi. Napere se dajo lepo enakomerno  napeti (32naper) - na zadnjem obročniku imajo maksimalno nateznost 110kg. Obroč je glede na nizek profil solidno tog. Ni bojazni, da bi obroči drginili ob zavorne gumice. Zaviranje je zelo močno! z gumicami SwissStop Yellow. Set obročnikov odlikuje : -odzivnost zaradi zelo lahkega obroča (370g)

POWERMETER Stages Cycling

To bo dobrodošla novička za vse, ki imajo namen kupiti powermeter ne da bi za to porabili celo premoženje. StagesCycling je na Interbike sejmu predstavil powermeter imenovan StageONE. Gre za enoto, ki se jo pritrdi na vse bolj znane aluminijaste gonilke - oz samo na levo gonilko. Vse skupaj tehta okoli 20g cena pa je okoli 600EUR. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- POPRAVEK: 600EUR je sama enota, ki očitno potrebuje malenkost modificirane gonilke - torej če imaš gonilko je ugodno - drugače se cena hitro dvigne! Glej DC Rainmaker link in cenik -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Powermeter STAGE ONE - celoten merilnik tehta 20g in se ga lahko pritrdi na katerokoli aluminijasto gonilko.Cena okoli 600EUR - izdelujejo ga v ZDA Zaradi majhnih dimezij in načina namestitve ima skoraj n

Umerjanje TENZIOMETRA ParkTool

Nateznost naper se ponavadi podaja v kilogramih - 120kg nateznosti pomeni, da napera vleče stene obroča z težo 120kg. Vsak obroč ima določeno maksimalno obremenitev sten pri izvrtinah za napere oz niple. In če hočemo iztisniti največ iz tega obroča se napere napnejo na njegovo maksimalno nateznost. Nekateri mislijo, da je to slabše ker napere ob vožnji sunkovito obremenjujejo že tako obremenjen obroč. Če so vse napete enako (oz čim bolj enako) se sila lepo porazdeli na ostale napere in zaradi visoke nateznosti je nihanje ob vožnji čez luknje manjše. Tako dobimo zelo "stabilen" obročnik, ki skoraj ne potrebuje centriranja in ima odlične vozne lastnosti (pobiranje vibracij, vožnja skozi ovinke, večja togost pri pospeševanjih - bolj odziven sklop) Nateznost izmerimo z tenziometrom Ker je to natančno merilno orodje potrebuje vsake toliko časa "umeritev". Zaradi obrabe so odčitki lahko napačni. Sam sem se odločil po domače preveriti koliko je moj Parktool TS1 še to

Corima Aero v prerezu

Zelo dober obroč Corima Aero uničen zaradi trka je za odpad in uporaben za analizo Foto (KLIK! na sliko za povečavo) LP Gregor

2013 : Reynolds, USE, Culprit

O novih REYNOLDS -evih karbon klinčerjih je bilo že napisanega KLIK! Obroč ne sledi oblikam ostalih, ki so širši oz. "debelejši" bolj zaobljeni. Aeronapere (sapim CX ray ali DT aerolite) imajo okrogli del skrit v utoru, ki je izrezkan v obroču. To pomeni, da je obroč na tem delu zelo masiven - posledično pa močan in dokaj težak. Na cenejše serije so nalimali lepše nalepke (STRIKE; ASSAULT...). Njihov višji rang povsem kompozitnih RZR je ostal nespremenjen USE slovi po njihovem aerokrmilu Sedaj so nredili tudi serijo obročnikov - karbon klinčer in tubular. Cene se gibljejo od 1500EUR za 45mm karbon klinčer pa do 2000EUR za 80mm tubular Njihov 80mm obroč je debelejši in z novejšo obliko - povsem vzporedne stene in polkoržni zaključek. podobne oblike imajo Lightweight Fernweg, ENVE Smart, Novatec ... Premaz na obročih naj bi zmanjševal "leplenje" zraka na stene (turbolence). Obročniki so sest